Wesołe Orliki

Dnia 15 maja 2021r w sobotę Wesołe Orliki wyruszyły wraz z zaproszoną rodziną i druhnami w Góry Bystrzyckie. Celem naszego rajdu było zdobycie szczytu Jagodna. Pokonaliśmy trasę ośmiu kilometrów i dotarliśmy do schroniska PTTK Jagodna. Podczas drogi realizowaliśmy zadania zuchowe, których było cztery. Dużo frajdy sprawiło zespołom ułożenie własnego pląsu i przedstawienie go pozostałym uczestnikom. Inwencja twórcza nie miała tu granic i wszystkie grupy wywiązały się na piątkę. Następne zadania nie sprawiły uczestnikom trudności i przebiegały w rodzinnej atmosferze. Podziwialiśmy piękno krajobrazu oraz wieżę widokową na szczycie góry, która ma 977 m n.p.m. Udaliśmy się na Przełęcz Spalona, gdzie w schronisku czekała na nas nagroda. Zjedliśmy słynne danie – racuchy z jagodami. Po posiłku zuchy otrzymały nagrody, które sprawiły im dużo radości . Nasz rajd był podsumowaniem cyklu zbiórek o „Antku Cwaniaku”. Zuchy miały sposobność przypomnieć sobie prawo zucha, historię Antka i dawnych zabaw zuchowych. Pogoda nam dopisała i humory też. W czasie drogi Gromada nauczyła się śpiewać nowe piosenki. Dziękujemy bardzo wszystkim opiekunom : pani Justynie, panu Oskarowi, panu Dawidowi jak również naszym zuchom: Zuzannie  Rajkowskiej, Natalii Szkudlarek, Maćkowi Zajączkowskiemu, Zuzannie Neter, Bartkowi Głąb, Oskarowi Sobolewskiemu.  Czuwaj!